[Email] [Messenger] [Flickr] [Orkut] [Xml]
این شرح بی‌نهایت

[Ping Site]
[TrackBack]

Saturday, March 19, 2005

در آغاز

1– سلام.
2– چرا اینجا؟ نمی‌دونم. خیلی وقت بود که چنین تصمیمی داشتم، تا به این دفتر آبی رسیدم. به هر حال در این وبلاگ شما چیزی به غیر از خط‌خطی‌های ذهن من نخواهید خواند. شاید روزی این خط‌خطی‌ها به خطوطی منظم و با‌معنا تبدیل شوند؟
3- در جدال با خاموشی: همواره یکی از دغدغه‌های من، در یک نقطه و در یک لحظه پناه گرفتن بوده؛ سکوت رو همیشه دوست دارم، آرامش رو و خلوتگاهم رو. همیشه پژواک سکوت در جدال‌های درون و بیرونم، آرامش خاطری خوش بوده و هر جا که این سکوت رو شکستم، بازی رو باختم. سکوت برای من درجا زدن و آرام گرفتن نیست. آرام گرفتنی که متاسفانه این روز‌ها گرفتارش هستم و برایم آزار‌دهنده است...
4- برای خودم خیلی مهم بود که امروز – 29 اسفند – تاریخ اولین مطلب این وبلاگ باشه. بیش از یک قرن است که ما – ایرانیان - برای رسیدن به آزادی و استقلال مبارزه می کنیم و چنین روزی از دید بنده، سمبل نیکویی برای آرمان آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی جامعۀ ما‌ست. نظیر این روز در سدۀ اخیر تاریخ ایران کم نیست و ما همچنان در جدالیم تا عطر خوش آزادی و استقلال را در هوایی که از آن نفس می‌کشیم، ببوییم.
5- در این وبلاگ هیچ خط قرمزی نمی‌شناسم، جز رعایت حرمت و آزادی دیگران که آن هم آبی‌ست.
6- پیشاپیش از اینکه مطالب این وبلاگ رو می‌خوانید و احیاناً نظرات خودتون رو مطرح می‌کنید، ممنونم. از امیر‌حسین عزیز و سایر دوستانی که در طراحی من رو یاری دادند، ممنونم. همچنین باید از دوستانی که به بنده در ساختن اینجا کمک کردند، تشکر کنم؛ به‌ ویژه از بچه‌های پرشین‌تولز، بلغان‌تولز، امید و داریوش عزیز.
7- و در آغاز:
عاقبت منزل ما وادی خاموشان است
حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

4 پیام:

Anonymous Anonymous نوشته است:

با سلامي صميمانه به دست عزيزم،
فکر مي‌کنم سرآغاز هر راه پاکي انديشه‌‌ ای پاک و ناب است، عطر و بوی اين انديشه را دراينجا احساس می‌کنم. و قشنگ‌تر از همه، آبی بودن اين‌جاست که جذابيتي دو‌چندان به آن مي‌دهد.
براي خودت و بهتر بگويم براي انديشه‌هايت، آرزوي موفقيت مي‌کنم.

3:16:19 | March 19th 2005

12:01 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

سلام.تبريك هم براي تولد وبلاگت در اين روز بزرگ ملي - كه انتخابش به عنوان نمادي براي آغاز راه هوشمندانه و تحسين برانگيز بود - و هم براي سال نو.
خوشحالم كه مثل هميشه موفق بودي و آرزو مي كنم كاميابيهايي فراتر از اين در كارنامه ات ثبت شود.
دوست و شاگرد شما : ۲۰۰۸


13:05:41 | March 19th 2005

12:04 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

آرزوی موفقیت براتون دارم

12:06 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

سلام فرهنگ جان سال نو مبارک اميد وارم سال خوبي داشته باشيد. شما که ما را حسابي شرمنده کرديد.
سبز باشيد و پايدار


11:29:46 | March 25th 2005

12:10 AM  

[صفحه‌ی اصلی]