[Email] [Messenger] [Flickr] [Orkut] [Xml]
این شرح بی‌نهایت

[Ping Site]
[TrackBack]

Wednesday, April 06, 2005

سالی که نکوست...

مجلس هفتم در اولین روزهای بهاری سال همبستگی ملی و مشارکت مردمی، به موکلین خود عیدی داد و خبرنگار خبرگزاری ایلنا و روزنامه‌‌ی همبستگی را از مجلس – خانه‌ی ملت – اخراج کرد.
به هر حال شاید مجلس ملک خانوادگیِ بعضی‌ست که می‌گویند تا زمانی که من در مجلس هستم ... و دیگر نیازی نیست بپرسیم مبنای قانونی این حرف کدام است؟ شاید این خانم خبرنگار آن‌چنان بی ادب و بی‌نزاکت بوده‌اند که مجلسی که «هو» کردن را رفتاری عادی و در چهارچوب ادب و نزاکت می‌داند، رفتار ایشان را تاب نیاورده است!
میزان اعتقاد و التزام نمایندگان محترم مجلس هفتم به مقوله‌ی آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات در جامعه،‌ کاملاً مشخص بود و از دید بنده اتفاق چندان عجیبی رخ نداده است. به این فکر می‌کنم که رییس‌جمهور آینده نیز به‌ احتمال زیاد از همین طیف فکری خواهد بود و آن‌وقت ما چه روزگار روشن‌تری در پیش داریم. کسی چه می‌داند، شاید در آخر پاییز یکی از همین سال‌ها جوجه‌ها را ما بشماریم...

لینک‌های مرتبط:
- نوشته‌ی مسیح علی‌نژاد در وبلاگ وحید پور‌استاد؛
- برای ثبت در حافظه‌ی تاریخی مردم (وحید پور‌استاد)؛


پ. ن. – چند لحظه پس از اینکه این مطلب را پست کردم، در سایت خبری آفتاب خبر توقیف ماهنامه‌ی ادبی «کارنامه» را خواندم. این هم دومین عیدی سال همبستگی ملی و مشارکت مردمی.

1 پیام:

Blogger Gilda نوشته است:

سلام
اولا ممنون از لینکی که به وبلاگم دادید
دوما امیدوارم که زمان شمردن جوجه ها زودتر برسد
سوما، موافقم که لوگو یه خرده بزرگه ولی دلم نیامد جزئیات عکس از بین برود. حالا شاید دوباره یک فکر تازه ای کردم
:)

2:33 PM  

[صفحه‌ی اصلی]