[Email] [Messenger] [Flickr] [Orkut] [Xml]
این شرح بی‌نهایت

[Ping Site]
[TrackBack]

Saturday, October 15, 2005

و اما این لباس جدید

و اما لباس اینجا را عوض کردم، چون این لباس برای کسی دوخته بودیم و ناچار نصیب خودم شد و چون قالب قبلی پاسخ‌گوی یک سری از خواسته‌های من نبود (از همه مهم‌تر بخش بلاگ‌رولینگ آن به هیچ روشی کار نمی‌کرد). به هر حال در هم ریختم‌اش؛ اما به نظرم هنوز ایرادهای اساسی زیادی دارد که فعلا باید تحملش کنم. این‌که بالای وبلاگ شلوغ و پایین آن لخت مادرزاد است سخت آزارم می‌دهد (یکی بگه پس چرا عوضش کردی!؟ مازوخیست داری آخه!). قالب قبلی دارای حجم بود و روح خاصی به وبلاگ می‌بخشید و این‌جا به شدت دوبعدی است و به نظرم بی‌روح. و از همه مهم‌تر این‌که من ول‌کن رنگ آبی نیستم و در اولین وقت ممکن با یکی دو سطل رنگ آبی، به جان در و دیوار این‌جا خواهم افتاد.
از این ها که بگذریم، ذهنم به شدت درگیر امورات دنیوی است (البته از جنس کاری) که در جدال با خاموشی، خاموش شده‌ام. متاسفانه دو سه بحث خوب را در وبلاگ‌شهر از دست دادم و کلی از کامنت گذاشتن و پاسخ به کامنت‌های این‌جا غافل ماندم. اما یکی از این روزها بر‌می‌گردم....

پ. ن. 1: دوستان عزیزم، آقای درویش‌پور، آسمون عزیز و هاله‌ی مهربان: با اجازه کامنت‌تان را به این پست منتقل می‌کنم.

16 پیام:

Anonymous Anonymous نوشته است:

!فرهنگ جان، خانه نو مبارک

9:25 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

اینجا چه خوشگل شده=)

9:27 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

چه گشنگ شدی امشب فرهنگ جان.

می‌گم این شبیه همون قالب مجیده پس چرا وب‌لاگ تو تو فایر فاکس درست دیده می‌شه مال مجید نصف‌اش می‌پره؟

9:28 PM  
Blogger فرهنگ نوشته است:

آقای درویش‌پور گرامی و گیلدای عزیز؛
سپاس از محبت‌تان.


هاله جان؛
ممنون ولی به خدا من بی‌تقصیرم. البته در فایرفاکس بی‌ایراد هم نیست که موفق نشدم آن‌ها را برطرف کنم.

9:54 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

همانطور که قبلاً عرض کردم اينکه تقريباً هرآنچه که "مي‌بايست"، کم و بيش در نظر اول در معرض ديد قرار مي‌گيرد نکته مثبت اين قالب جديد است. اما راستش من به پايينش توجه نکرده بودم! اخه آدم پاي پيشخون که مي‌رود فقط بالا تنه را مي‌بيند.
حق با توست. زيادي لخت است و از همه چيز گذشته شرعاً هم درست نيست!....
ببخشيد اين پيام ما کمي اروتيک شد. بهانه‌اي بود براي عرض سلام و ارادت :)

12:38 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

مبارک است.بخصوص اینکه در فایر فاکس کاملا واضح و مشخص دیده میشود. برخلاف بسیاری از وبلاگها که یا در هم ریخته است و یا ناخوانا

2:15 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

فرهنگ عزيز سلام
مبارک باشه، اما بالاخره محض تنوع هم که شده گاهى بد نيست از فضاى سه بعدى به دو بعدى سر بزنه آدم. اما در مورد رنگ آبى با تو موافقم. در اسرع وقت اين‌جا رو آبى کن :-)

6:55 AM  
Blogger Majid Zohari نوشته است:

خوش‌ساخت و شکيل است. مبارک است!

8:24 AM  
Blogger Shabnam نوشته است:

سلام فرهنگ جان، تبريک تبريک...من هم رنگ آبی رو خيلی دوست دارم، فکر کنم آبی بشه، خيلی قشنگتر ميشه، البته الان هم قشنگه...منتظر يکی از همين روزها هستم...

3:36 AM  
Blogger فرهنگ نوشته است:

آشپزباشی جان؛
ممنون از نظرت. برای آن معضل هم فکری می‌کنم.


فرهاد عزیز؛
مرسی که به بنده سر زدی. خدمت می‌رسم.


یوسف جان؛
به دل نمی‌نشینه این دو بعدی بودنش. ولی آبیش می‌کنم به حتم.


مجید عزیز؛
ممنون از نظرت. به هر حال نظرات و کمک خودت بی‌تاثیر نبود.


شبنم جان؛
خوشحالم که در مورد آبی هم‌عقیده‌ایم. رنگی صادقی‌ست. خودم هم دل‌تنگ یکی از این روزها هستم که گفتم.


آقای زاهد گرامی؛
ممنون که سر زدید. حق باشماست. من هم امیدوارم.

8:46 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

خیلی لوس هستی شما
بهتره کمی به عمق نوشته هات و بعد به شخصیت خودت و دوستای عزیزت بیشتر باندیشی
چون راه نجات ت تو نه رنگ آبیه نه
فضای سه بعدی
نه جدال با خاموشیهایی که تو زوده برات به اون بپردازی
و نه تمام نوشته هات که سر و ته نداره
...................

1:38 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

سلام.
فکر کنم اگه قالب رو دو ستونه در می آوردی اینقدر بالاش تنگ در نمی یومد و خواننده هم احساس خفگی نمی کرد
البته این نظر منه ها

12:38 AM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

فرهنگ جان
اینقدر خندیدم که نگو!
آره مدتیه منهم شامل مهرورزیهای عزیز برادران (اعوان وانصار)احمدی نژاد شده ام.
خوشحالم کردی دوست من.
قربانت نی لبک

6:57 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

مباركه فرهنگ جان.

5:31 PM  
Anonymous Anonymous نوشته است:

سلام تبریک. من که این رو یه جای دیگه داشتی میساختیش دیده بودم. پارسال چارسال ها بود! چقدر دیر منتقلش کردی. می بینم که تو هم مثل من درگیر امور دنیوی هستی. خدا خیرت بدهد انشالله تعالی.
برای پایین وبلاگ تنها راه همینه که طول ستون ها تقریبا یکی با متن باشه در غیر اینصورت بهرحال خالی به نظر میرسه.
موفق باشی

6:26 PM  
Blogger فرهنگ نوشته است:

خانوم ناشناس؛
به‌ هر حال بضاعت فکری من هم همین قدره. اون علامت ضرب‌در رو که بلدی کجاست و کارش چیه؟
راستی! من کجا نوشتم این تغییر قالب و رنگ و اسم ... برای نجاتم انجام دادم؟
یک‌بار باید درباره‌ی غرض‌ورزی که مجید نوشته رو لینک بدم بخونی ;)


صاحب سرزمين رويایی؛
ممنون از بیان نظرت. شاید در تغییر بعدی باز دو ستونیش کنم.


نی‌لبک جان؛
خوش به حالت. کاش من هم می‌تونستم مهرورزیده‌شده باشم...


حمیدرضا جان؛
ممنون دوست بزرگوارم.


آقا سعید کم‌پیدا؛
خیلی خوشحال شدم این‌ورا دیدمت. کجایی پسر؟؟؟

11:00 AM  

[صفحه‌ی اصلی]